تحقیقات بازار، به کسب و کار یک تصویر از بازار می دهد
تحقیقات بازار، به کسب و کار یک تصویر از بازار می دهد و به شما نشان می دهد چه نوع کالا و خدماتی ممکن است سودآور باشد. همچنینتحقیقات بازار به شرکت ها می گوید که آیا کالا یا خدمات موجودشان، پاسخ گوی انتظارات و نیازهای مشتریان هست یا خیر.با تحقیق و پاسخ به سوالات مشخص، صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند متوجه شوند که آیا نیاز به تغییر طراحی بسته بندی شان است یا تنظیم روش های تحویل، و یا باید به اضافه کردن خدمات فکر کنند.
عدم انجام تحقیق قبل از شروع سرمایه گذاری بر کسب و کار یا در طی انجام فعالیت، مثل این است که شما در یک شهر بزرگ و شلوغ بدون نقشه و تابلو های راهنما رانندگی کنید. یک تحقیقات بازار خوب مشخص می کند که مشتریانتان چه کسانی و کجا هستند.و همچنین به شما می گوید که مشتریانتان در چه زمانی دوست دارند و مایلند کالایتان را بخرند یا از خدماتتان استفاده کنند.